مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 07:122022-04-20فرهنگي

زرنگی تأسف آور تهیه کنندگان سیماوسینما


مهوش صبرکن بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون مطرح کرد که برخی تهیه کنندگان فکر می کنند هنرمندان پیشکسوت با هر رقمی کار می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مهوش صبرکن بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر درباره فعالیت های اخیر خود توضیح داد: واقعیت این است که در حال حاضر به دلیل شرایط کرونایی مشغول به کار نیستم و در این مدت کم کار بوده ام.

تیرماه سال گذشته بود که در مجموعه سایه های رعنا با همراهی محمود پاک نیت ایفای نقش داشتیم اما غیر از آن فعالیت دیگری نداشته و ندارم.

وی افزود: در این مدت پیشنهادهایی مطرح شده که یا مربوط به کار در شهرستان بوده و یا به دلیل شرایط مالی ترجیح داده ام که در منزل بمانم و آسایش و آرامش خودم را حفظ کنم.

با قیمت هایی که مطرح می شود واقعاً قبول این پیشنهادها برایم مقرون به صرفه نیست.

دستمزدها حتی نسبت به کارهای قبلی خود ما پایین تر آمده است.

مایی که این همه سال در این حرفه کار کرده ایم و زحمت کشیده ایم، به صلاح نیست عمر و سلامتی خودمان را با این شرایط سخت به خطر بیندازیم تا تهیه کننده ای بخواهد پول درآورد! این بازیگر ادامه داد: این رویکرد تبدیل به یک نوع زرنگی از سوی برخی تهیه کنندگان شده است که دیده اند طیفی از بازیگران خوب و پیشکسوت به واسطه قدرت گرفتن پلتفرم های خانگی و برخی زدوبندهای اقتص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زرنگی تأسف آور تهیه کنندگان سیماوسینما

زرنگی تأسف آور تهیه کنندگان سیماوسینما