مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 21:272022-04-19اقتصادي

پرواز از گیلان به روسیه برقرار شد


مدیرکل فرودگاه استان گیلان از برقراری پرواز رفت و برگشت رشت به آستراخان روسیه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سیدمحسن میرحسینی امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به پرواز رشت به روسیه اظهار کرد: پرواز رفت و برگشت رشت به آستراخان روسیه، باتوجه به وجود کنسول گری فدراسیون روسیه در گیلان و همچنین وجود سرای تجاری ایرانیان در آستراخان روسیه در راستای توسعه دیپلماسی اقتصادی کشورهای حاشیه دریای خزر دایر شده است.

  وی با اشاره به شرکت هواپیمایی خدمات دهنده گفت: این پرواز از سوی شرکت هواپیمایی پارس ایر از شانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری انجام می شود.

  مدیرکل فرودگاه گیلان با اشاره به زمان پرواز ها افزود: پرواز یاد شده تا پایان امسال برای جمعه هر هفته برنامه ریزی شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، درگذشته فرودگاه رشت با پروازهای خارجی به مقصد گرجستان و ترکیه داشت که اکنون با برقراری این پرواز به روسیه تنها پرواز بین المللی فرودگاه رشت خواهد بود.

  فرودگاه بین المللی سردارجنگل رشت دارای موقعیت ارتباطی ممتاز حاشیه دریای کاسپین و در مسیر کریدور شمال - جنوب و در سومین شهر گردشگرپذیر ایران (رشت) واقع شده است؛ این فرودگاه در هفت کیلومتری جاده رشت به انزلی و 15 کیلومتری منطقه آزاد انزلی قرار دارد و با مساحت کل 230 هکتار ارتفاع آن 40 پا پایین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز از گیلان به روسیه برقرار شد

پرواز از گیلان به روسیه برقرار شد