مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 21:122022-04-19سياسي

ایجاد بزرگترین مرکز انیمیشن کشور در همدان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس عصر امروز در آیین افتتاحیه پردیس سینمایی مهر همدان اظهار کرد: همدان به چنین مراکز فرهنگی نیاز دارد و امروز برای افتتاح این پردیس سینمایی که اتفاق مبارکی برای مردم همدان است، بسیار خوشحال هستیم.

وی با بیان اینکه وجود چنین سینمای مدرنی در پایتخت تاریخ و تمدن کشور قطعاً پویایی خوبی به دنبال خواهد داشت گفت: مراکز فرهنگی همدان به عنوان مراکز پایتخت تاریخ و تمدن کشور شناخته می شود بنابراین باید اماکن فرهنگی در همدان جدی گرفته شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در خصوص اختلافات میان شهرداری و اداره ارشاد در رابطه با ساخت یک شهرک پردیس سینمایی خاطرنشان کرد: یک شهرک به نام پردیس سینمایی در همدان افتتاح خواهد شد که بزرگترین مرکز انیمیشن کشور در آن شکل می گیرد که محدوده آن نیز پشت میدان بار است.

حاجی بابایی تصریح کرد: با حل اختلافات در رابطه با به سرانجام رسیدن این پروژه، تحول بزرگ و فرهنگی در استان شکل خواهد گرفت که خوشبختانه تاکنون برنامه ریزی های آن انجام شده است.

وی با تأکید بر اینکه 3300 سال از تاریخ و پیشینه همدان قطعی و ثابت شده است، یادآور شد: همین علت باعث شد در سال های نه چندان دور همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن کشور، معرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بزرگترین مرکز انیمیشن کشور در همدان

ایجاد بزرگترین مرکز انیمیشن کشور در همدان