مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 21:122022-04-19اقتصادي

مقاوم سازی91هزار واحد مساکن روستایی درآذربایجان غربی


مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: تعداد 258 هزار و 445 واحد مسکونی روستایی در استان وجود دارد که تاکنون 91 هزار واحد از این میزان مقاوم سازی شده و در حال حاضر برای 89 هزار واحد مسکونی روستایی آذربایجان غربی پایان کار مقاوم سازی صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه محمود بدلی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به روز 21 فروردین سالروز افتتاح حساب 100 امام (ره) و تأسیس بنیاد مسکن اظهار داشت: هدف از تأسیس بنیاد مسکن مطالعه و تهیه طرح های هادی، صدور سند برای روستاها و ایمن سازی روستاهای در معرض خطر و بازسازی مناطق سانحه دیده و اجرای مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر از جمله ماموریت بنیاد مسکن بوده است.

وی گفت: مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی از جمله برنامه های در دست اقدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که این روند همچنان با سرعت و همراهی مردم در استان ادامه دارد.

 مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به تعداد روستاهای آذربایجان غربی و واحدهای مقام سازی شده در استان تصریح کرد: تعداد 258 هزار و 445 واحد مسکونی روستایی در این استان وجود دارد که تاکنون حدود 36 درصد با 91 هزار واحد از این میزان مقاوم سازی شده و در حال حاضر برای 89 هزار واحد مسکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاوم سازی91هزار واحد مساکن روستایی درآذربایجان غربی

مقاوم سازی91هزار واحد مساکن روستایی درآذربایجان غربی