مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 21:122022-04-19بين الملل

انتقاد شدید مفتی عمان از سازشکاران


مفتی عمان سفره های افطاری عادی سازان روابط با رژیم اشغالگر را در زمانی که فلسطینی ها در حال مبارزه با یورش های رژیم اشغالگر هستند مورد انتقاد قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر به نقل از عربی 21، احمد بن حمد الخلیلی مفتی عمان سفره های افطار عادی سازان روابط با رژیم اشغالگر را در زمانی که فلسطینی ها در حال مبارزه با یورش های رژیم اشغالگر هستند مورد انتقاد قرار داد.

الخلیلی در توییتی نوشت: به جای این که مثل باد با جان و مال خود به یاری فلسطینی ها بشتابند و مقدسات اسلامی را از لوث وجود رژیم اشغالگر پاک کنند، به ذلت رو آوردند و به خواری رضایت دادند.

وی افزود: همانقدر که از موضع قهرمانانه برخی نگاهبانان قدس شریف برای حفظ مسجد الأقصی از آلوده شدن به لوث وجود رژیم اشغالگر خوشحال شدیم، از خفتی که امت اسلامی را فراگرفته متعجبیم.

مفتی عمان اعلام کرد: در این ماه مبارک به سفره افطار با دشمن می شتابند تا به بهره بالایی دست یابند، انگار که غنیمتی است که با چیزی جبران نمی شود؛ کاش می دانستم مرض این امت کی شفا پیدا می کند، و کی از بستر مرگ برمی خیزد و امانتی که خدا بر گردنش گذاشته را ادا کرده و از مقدسات و حقوق مستضعفان امتش حمایت می کند؟گفتنی است که اسحاق هرتزوگ ، رییس رژیم اشغالگر در منزل خود با حضور سفیران مصر، اردن، بحرین، امارات، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید مفتی عمان از سازشکاران

انتقاد شدید مفتی عمان از سازشکاران