مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 21:122022-04-19سياسي

لزوم حضور صنعت اسباب بازی در عرصه های بین المللی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محسن حموله رییس هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی در خصوص برگزاری هفتمین جشنواره اسباب بازی گفت: پس از دوسال که هیچ نمایشگاهی به صورت حضوری برگزار نشده بود، - رییس هفتمین جشنواره اسباب بازی گفت: زمان آن رسیده با بهره گیری از تجربیات سال ها برگزاری جشنواره و نمایشگاه به سمتی برویم که جشنواره اسباب بازی جایگاه خود را در سطح بین الملل پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محسن حموله رییس هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی در خصوص برگزاری هفتمین جشنواره اسباب بازی گفت: پس از دوسال که هیچ نمایشگاهی به صورت حضوری برگزار نشده بود، تمام تلاشمان را کردیم تا متناسب با مقتضیات روز و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، نمایشگاهی به صورت محدود برگزار کنیم.

وی ادامه داد: این محدودیت به این معناست که بنای ما در نمایشگاه اسباب بازی این بود که برگزیدگان صنعت اسباب بازی که محصولات باکیفیت عرضه می کنند و مجوز تولید شورای نظارت بر اسباب بازی را دارند، در این رویداد حضور داشته باشند، درنتیجه این نمایشگاه با 105 برند و تولیدکننده در قالب 50 غرفه برگزار شد.

حموله درباره فروش مجازی نمایشگاه اسباب بازی توضیح داد: ما شرایطی ایجاد کردیم تا مردم و مخاطبان ما از سراسر کشور که متقاضی حضور در نمایشگاه بودند، بتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حضور صنعت اسباب بازی در عرصه های بین المللی

لزوم حضور صنعت اسباب بازی در عرصه های بین المللی