مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 20:022022-04-19سياسي

480میلیارد تومان ارزش افزوده به حساب شهرداری بندرعباس واریز شد


امور مالیاتی استان هرمزگان در سال 99حدود 130میلیارد تومان و در سال 1400حدود 480میلیارد تومان به شهرداری بندرعباس ارزش افزوده واریز کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا آخوندزاده در نشست با اعضای شورای شهر و شهردار بندرعباس اظهار داشت: تاکنون هیچ اتفاقی برای تعامل امور مالیاتی با شهرداری بندرعباس نیفتاده است اما من این قول را می دهم که تعاملات بیشتر شود چرا که همه ما در یک کشتی نشسته ایم و در دولت آیت الله رییسی که دولت پاک دستان است خدمت می کنیم.

وی بیان کرد: در سال 99 پرداختی مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری های استان 6 هزار و 500 میلیارد تومان بوده است که این پرداختی ها در پایان سال 1400 به 13 هزار و 599 میلیارد تومان رسیده است یعنی 109 درصد افزایش پرداختی داشته ایم.

مدیرکل امور مالیاتی استان هرمزگان ادامه داد: این افزایش پرداختی ها با وجود فشار شدید و داشتن 168 پست خالی در امور مالیاتی استان انجام شده است چرا که هرمزگان، اصفهان، شیراز و تهران نیست که وفور نیرو در همه حوزه ها داشته باشد و این به خاطر مظلومیت هرمزگان است.

آخوندزاده ادامه داد: یکی از برنامه های مهمی که داریم این است که حساب مالیاتی شرکت ها و صنایعی که خارج استان است را به داخل استان منتقل کنیم چرا که معتقدیم شرکت هایی که مال این استان است و باید عایدی و درآمدش در جیب مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

480میلیارد تومان ارزش افزوده به حساب شهرداری بندرعباس واریز شد

480میلیارد تومان ارزش افزوده به حساب شهرداری بندرعباس واریز شد