مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 18:472022-04-19سياسي

شبکه ملی آزمایشگاهی کشور راه اندازی می شود


معاون پژوهشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری همزمان با روز بزرگداشت علوم آزمایشگاهی، از راه اندازی شبکه ملی آزمایشگاهی کشور خبر داد.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از وزارت علوم تحقیقات و فناوری مراسم بزرگداشت روز ملی آزمایشگاه و زادروز حکیم اسماعیل جرجانی امروز (سه شنبه) با حضور مهدی اسلام پناه معاون رییس جمهوری و رییس سازمان ملی استاندارد ایران، پیمان صالحی معاون پژوهشی و علی خیرالدین معاون نوآوری و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری و توسط شبکه آزمایشگاه های علمی ایران (شاعا) و انجمن تحقیقات آزمایشگاهی ایران، به صورت حضوری و مجازی به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد.

پیمان صالحی در این آیین با اشاره به اهمیت پژوهش در پیشبرد اهداف یک کشور اظهار داشت: با توجه به مسئولیتم در هشت سال گذشته در معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری؛ با وجود 6 هزار و 700 شرکت دانش بنیان که با اکثر آنها از ابتدای شکل گیری همراه بوده ام، باید بگویم که هیچیک از محصولات به نتیجه نرسیده مگر آنکه بر اساس یک پژوهش اصیل و دانش پایه شکل گرفته باشد.

وی تصریح کرد: هرگاه راجع به تجاری سازی و نقش آن در اقتصاد دانش بنیان، اشتغال آفرینی و تولید صحبت می کنیم باید به این نکته توجه داشته باشیم که پایه همه این اتفاقات پژوهش های اصیلی است که توسط محققان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه ملی آزمایشگاهی کشور راه اندازی می شود

شبکه ملی آزمایشگاهی کشور راه اندازی می شود