مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 18:272022-04-19سياسي

برداشت ماسه های بادی از تپه های جنوب شهر بردخون پیگیری شود


بحث برداشت ماسه های بادی از تپه های جنوب شهر بردخون پیگیری شود.

- ، حجت الاسلام سیدعلی حسینی عصر سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیر با محکوم کردن هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد و ضرب و شتم روزه داران فلسطینی در مسجد الاقصی، اظهار داشت: غربی ها که شعار آزادی و دفاع از حقوق بشر سر می دهند نسبت به تعرض به اماکن مقدس مسلمانان و مسجدالاقصی و توهین به قرآن سکوت می کنند اما اگر کسی از هلوکاست انتقاد و یا از روسیه حمایت کند مورد برخورد قرار می دهند که نشان از استانداردهای دوگانه آنها است.

امام جمعه دیر افزود: ما ضمن محکوم کردن توهین به مقدسات مسلمانان باید با روشنگری خود نسل جوان که گاهی اوقات بر اثر تبلیغات بیگانگان شیفته غرب می شوند را آگاه کنیم که گفتار و عمل غربی ها هم خوانی ندارد و آنها دروغ می گویند.

وی با بیان اینکه مگر ملت فلسطین و یمن که سال ها مورد تعرض رژیم صیهونیستی و دست نشانگان استعمار قرار دارند، بشر نیستند، بیان کرد: باید با روشنگری نقاب از چهره مدعیان حقوق بشر برداریم و جهاد تبیین در عرصه های مختلف بروز و ظهور داشته باشد.

حسینی گفت: قرآن چراغی است که خداوند روشن کرده و در قلب و جان مسلمانان جا دارد و از آن دفاع می کنند و با این اقدامات سخیفانه نور خدا خاموش نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت ماسه های بادی از تپه های جنوب شهر بردخون پیگیری شود

برداشت ماسه های بادی از تپه های جنوب شهر بردخون پیگیری شود