مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 18:172022-04-19سياسي

یادواره سردار شهید حاج محمود اخلاقی در سمنان برگزار می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: طی سال جاری یادواره شهید سردار حاج محمود اخلاقی در سمنان برگزار می شود.

- ، احمد ریواده بعد از ظهر سه شنبه در نشست هماهنگی برگزاری مراسم یادواره شهید محمود اخلاقی به میزبانی استانداری سمنان با بیان اینکه برگزاری آیین ها و یادواره های شهدا باید با اعتقاد و با هدف نزدیک شدن به سیره و الگوی رفتاری شهدا به انجام رسد.

، تاکید کرد: در سال جاری یادواره شهید سردار حاج محمود اخلاقی به همت دستگاه های ذی ربط برگزار می شود.

وی با بیان اینکه شهادت در فلسفه وجودی جمهوری اسلامی ایران به عنوان مکتبی فعال و پویا محسوب و در این راستا می توان به مکتب حاج قاسم به عنوان تبلور عینی و محسوس از مکتب شهدا اشاره کرد، افزود: شهادت یک قله است و لذا همگان وظیفه داریم تا فرهنگ شهادت را به عنوان یک فرهنگ تمدن ساز فعال و زنده نگه داریم.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه عبودیت و بندگی، رضایتمندی و تبدیل تهدید به فرصت سه شاخصه ی ویژه شهدا است، گفت: شهدا بندگان خوب و خالص خدا و جبهه ها محل عبادت بود.

ریواده با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس، علی رغم تمام مشکلات و سختی ها، افتخارات بسیار زیادی حاصل شد، ابراز کرد: دفاع مقدس و افتخارات کسب شده در این دوران طلایی، برگرفته از استفاده مناسب از فرصت ها در عین تهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره سردار شهید حاج محمود اخلاقی در سمنان برگزار می شود

یادواره سردار شهید حاج محمود اخلاقی در سمنان برگزار می شود