مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 17:422022-04-19اقتصادي

شرکت های تعاونی مرزنشینان استان بوشهر فعال می شوند


مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: شرکت های تعاونی مرزنشینان به منظور تقویت کسب و کار و اشتغال در استان بوشهر فعال می شوند.

- با اشاره به تصویب نامه هیئت وزیران به منظور اجرای برنامه ملی تقویت کسب و کار، معیشت مرزنشینان و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق مرزی اظهار داشت: بر اساس پیگیری ها و اقدامات به عمل آمده و با حمایت و پشتیبانی استاندار محترم، شرکت های تعاونی مرزنشینان در استان بوشهر احیا خواهند شد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: فعال نمودن شرکت های تعاونی مرزنشینان در استان از جمله اولویت های مهم در راستای تقویت کسب و کار و ایجاد اشتغال در سال جاری خواهد بود.

صفوی عنوان کرد: حمایت بیشتر از سوی دستگاه های اجرایی مرتبط جهت همکاری در رفع مشکلات زیر ساختی می تواند در احیا و راه اندازی مجدد تعاونی های مرزنشینان در استان بوشهر تسریع کند.

وی تصریح کرد: در حوزه صمت استان اقدامات متعدد و ارزنده ای نظیر راه اندازی سامانه جدید یکپارچه مرزنشینان، ایجاد دسترسی سیستمی سامانه مرزنشینان جهت سهولت و تسهیل گری، کاهش مبلغ صدور کارت مبادلات مرزنشینان، واگذاری خدمات مرزنشینان از مرکز استان به شهرستان های مربوطه، برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با حوزه تجارت مرزنشینی صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های تعاونی مرزنشینان استان بوشهر فعال می شوند

شرکت های تعاونی مرزنشینان استان بوشهر فعال می شوند