مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 17:422022-04-19سياسي

15 مدرسه تخریبی در بخش مرکزی شهرستان تنگستان وجود دارد


15 مدرسه تخریبی در بخش مرکزی شهرستان تنگستان وجود دارد که برای بازسازی آنها باید تمام تلاش ها انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد لطفی ظهر سه شنبه در نشست تکریم و معارفه رؤسای اداره آموزش و پرورش تنگستان اظهار داشت: با وجود شرایط کرونایی، اما در سال های گذشته برای ارتقا جایگاه تعلیم و تربیت شهرستان تنگستان در حد توان تلاش شد که لازم است در آینده هم برای توسعه روزافزون تنگستان آموزش و پرورش فعالیت بیشتر کند.

فرماندار تنگستان بیان کرد: رییس جدید آموزش و پرورش با برنامه ریزی مناسب زمینه توسعه و پیشرفت حوزه آموزش و پرورش در سطح شهرستان را فراهم کند.

وی یاد آور شد: اجرای سند بنیادی که همه زوایای کاری فرهنگی تربیتی، اجتماعی، پرورش استعدادهای برتر، نخبه گری همه موضوعات که جامعه نیاز دارد در این سند نوشته شده است و مورد تأیید مقام معظم رهبری هم قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: مدارس باید جهت اجرای با کیفیت سند بنیادی این سند و ارزیابی دقیق و کارهای که باید صورت گیرد، الزام کنند.

لطفی افزود: با اشاره به اینکه آموزش و پرورش وظیفه ای جز اجرای دقیق سند بنیادی ندارد ادامه داد: اگر سند بنیادی بند، بند آن درست در مدارس اجرا شود می تواند در آینده کمک خوبی جهت پیشرفت همه امور فرهنگی، اجتماعی، تربیتی و … باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 مدرسه تخریبی در بخش مرکزی شهرستان تنگستان وجود دارد

15 مدرسه تخریبی در بخش مرکزی شهرستان تنگستان وجود دارد