مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 16:422022-04-19فرهنگي

تولید فیلم بلند تلویزیونی «کُهزاد» در صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری


مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری گفت: فیلم تلویزیونی «کهزاد» به نویسندگی و کارگردانی فرشاد صالحی در صدا و سیمای استان تهیه و تولید شد.

- یوسف افشارنیا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: فیلم داستانی کهزاد به نویسندگی و کارگردانی فرشاد صالحی به مدت 85 دقیقه در سال 1400 برای پخش از شبکه های استانی و سراسری تولید و آماده پخش شد.

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری افزود: این فیلم در فضایی محلی و عشایری و در مکان های متعدد و زیبای استان چهارمحال و بختیاری تصویربرداری شده است و بازیگران بسیاری از جمله علی جمالی، اردوان محمودیان، مصطفی رییسی، الهه صالحی، راضیه رییسی، مهناز نجفی و سید مهدی طاهریان در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

وی با بیان اینکه فیلم کهزاد روایت گر طهماسب و کهزاد است، اظهارداشت: طهماسب پسر کهزاد است و پدرش را برای مخاطب در فاصله زمانی 25 ساله روایت می کند.

افشارنیا بیان کرد: شاخصه اصلی این فیلم تلویزیونی استفاده از مقام ها و آواهای اصیل بختیاری است و این بهره جویی موجب موزیکال شدن اثر شده است.

در طول فیلم مقام هایی چون لالایی خوانی ها، حماسه خوانی ها، کوچ خوانی ها، شاد خوانی ها و گارگریو خوانی ها به روش های مختلف به گوش بیننده می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید فیلم بلند تلویزیونی «کُهزاد» در صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری

تولید فیلم بلند تلویزیونی «کُهزاد» در صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری