مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 15:472022-04-19پزشكي

مشکلات حرکتی توان یابان سریع تر بهبود می یابد


یک شرکت دانش بنیان با حمایت معاونت علمی، موفق به ساخت سامانه هوشمندی شده که با تعلیق وزن دینامیک برای توان یابان امکان سرعت در بهبود مشکلات حرکتی توان یابان را فراهم می کند.

- به نقل از معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری، تمرینات توانبخشی متعدد، یکی از فاکتورهایی است که به توان یابان کمک می کند تا روند درمانی خود را سریع تر طی کنند.

سامانه هوشمند تعلیق وزن دینامیکی حلقه بسته، سامانه ای است که با تعلیق وزن دینامیک برای توان یابان، امکان انجام تمرینات بیشتر و متنوع را فراهم می کند که این جریان، منجر به بهبود سریع تر توان یابان دارای مشکل حرکتی می شود.

افرادی که در راه رفتن، مشکلات نورولوژی و مشکلات ارتوپدی دارند، برای بهبود باید تمرینات فیزیوتراپی و کاردرمانی را به شکل مستمر و طولانی مدت انجام دهند.

در روش های سنتی، اطرافیان و کادر درمان، زیر بغل آنها را می گرفتند تا توان یابان تمرین کنند که این روش، عملکرد مناسبی ندارد و فشار زیادی را به اطرافیان و کادر درمان وارد می کند.

به گفته محمد لطفی مدیرعامل شرکت دانش بنیان سازنده این محصول، این دستگاه وزن توان یاب را تعلیق می کند و این فشار را از اطرافیان و کادر درمان برمی دارد و شرایط را برای انجام تمرینات مستمر بدون فشار، فراهم می کند تا منجر به بهبود سریع تر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات حرکتی توان یابان سریع تر بهبود می یابد

مشکلات حرکتی توان یابان سریع تر بهبود می یابد