مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 15:372022-04-19سياسي

کتاب «حفاظت و امنیت دیپلماتیک» رونمایی می شود


مراسم رونمایی و جشن امضا کتاب«حفاظت و امنیت دیپلماتیک» نوشته اشکان پیرزاده و نوید کمالی سه شنبه 6 اردیبهشت در فرهنگسرای رسانه برگزار می شود.

- ، مراسم رونمایی و جشن امضا کتاب حفاظت و امنیت دیپلماتیک نوشته اشکان پیرزاده و نوید کمالی که توسط مؤسسه فرهنگی مطالعات و تحقیقات بین المللی ابرار معاصر تهران منتشر شده، روز سه شنبه 6 اردیبهشت در فرهنگسرای رسانه برگزار می شود.

این کتاب اثری علمی و پژوهشی است که فصل جدیدی از تولید گفتمان در عرصه حفاظت از مأموریت ها و سرمایه های دیپلماتیک کشور را آغاز می کند تا از این طریق امکان مقابله و مواجهه با تهدیدات روزافزون علیه مأموریت های خارجی کشورمان خصوصاً ربایش، جاسوسی و خرابکاری ممکن شود.

مؤلفان این اثر، در قالب 15 فصل به بررسی ابعاد مختلف حفاظت دیپلماتیک و تجربیات دیگر کشورها در حوزه تأمین امنیت و حفاظت از مأموریت های دیپلماتیک پرداخته و در پایان رهیافت هایی راهبردی و کاربردی را جهت ارتقا سطح حفاظت از مأموریت های دیپلماتیک کشورمان ارائه داده اند.

مراسم رونمایی کتاب حفاظت و امنیت دیپلماتیک با حضور نویسندگان این کتاب سه شنبه 6 اردیبهشت از ساعت 10 تا 12 توسط فرهنگسرای رسانه در سالن یونس شکرخواه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «حفاظت و امنیت دیپلماتیک» رونمایی می شود

کتاب «حفاظت و امنیت دیپلماتیک» رونمایی می شود