مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 15:272022-04-19سياسي

هشدار کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین به اسراییل


کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری در واکنش به جنایات جدید صهیونیست ها در مسجد الاقصی بیانیه ای صادر کرد و به اسراییل هشدار داد.

- ، کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری در واکنش به جنایات جدید صهیونیست ها در مسجد الاقصی بیانیه ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم / ‏‬ وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنْ مَنَعَ مَسَاجِدَ اللَّهِ أنْ یُذْکَرَ فِیهَا اسمُهُ وَسَعی فِی خَرابِهَا أولَئِکَ ما کانَ لَهُمْ أَنْ یَدْخُلُوهَا إِلَّا خَائِفِینَ لَهُمْ فِی الدُّنْیَا خِزْیٌ وَلَهُمْ فی الآخِرَهِ عَذَابٌ عَظِیم / ‏‬سوره بقره، آیه 11/4/‏‬ همزمان با ایام و لیالی ماه مبارک رمضان، که همه دنیا در آن با مسلمانان هم نوایی کرده و عبادات آنها را گرامی می دارند، شاهد هتک حرمت قبله اول مسلمین و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مسجد الاقصی و مردم مظلوم فلسطین هستیم.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: دولت نامشروع اسراییل و شهرک نشینان غاصب - که اینک با خیانت برخی سردمداران کشورهای عربی، وقیح تر از گذشته نیز شده اند - با هجوم به مسجد الاقصی، صدها نفر از نمازگزاران را مجروح کرده و بر تهدیدات و مشکلات این ملت مظلوم افزوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین به اسراییل

هشدار کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین به اسراییل