مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 14:322022-04-19سياسي

آیت الله سعیدی: ارزش های ارتش نیازمند حراست است


امام جمعه قم با تأکید بر اینکه ارزش های ارتش جمهوری اسلامی ایران نیازمند حراست است، گفت: خداوند هیچ تضمینی به ما نداده است که تا آخر در مسیر باشیم بلکه به همه برای انتخاب اختیار داده است و اگر مراقبت نکنیم ممکن است از مسیر خارج شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در دیدار نعمت محسنی زرین فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه(س) و ارشد نظامی آجا در استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با تبریک روز ارتش اظهار کرد: امیدواریم خداوند همانطور که تا الان رشد و صلابت این نیروی مقتدر را برای مردم و میهن به ارمغان آورده است همچنان این توانایی ها افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به آیات 24 و 25 سوره مبارکه ابراهیم، گفت: خداوند جریان های الهی، مردمی و ارزشی را به درختی پاکیزه تشبیه کرده است که هم اصالت و ریشه دارد و هم رشد و نمو می کند و هر زمان که خداوند بخواهد میوه می دهد و ثمراتش قابل استفاده است.

تولیت آستان مقدس بانوی کرامت افزود: رژیم های دنیوی برای اینکه به اهداف خود برسند ارتش را در مسیر هدف های خود تربیت می کنند و به آنها امکانات می دهند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با قطع دست سردمداران رژیم شاهنشاهی باعث رشد درخت تنومند ارتش شد، افزود: جمهوری اسلامی ایران در عوض تعلیم های خل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: ارزش های ارتش نیازمند حراست است

آیت الله سعیدی: ارزش های ارتش نیازمند حراست است