مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 14:022022-04-19ورزشي

27000طرح محرومیت زدایی در آذربایجان غربی و کردستان اجرا شد


معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: 27 هزار و 600 پروژه محرومیت زدایی در آذربایجان غربی و کردستان اجرا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار ضیاالدین حزنی ظهر سه شنبه در آیین تجلیل از دست اندرکاران احداث یک هزار واحد مسکونی مددجویی در استان های آذربایجان غربی و کردستان، با بیان اینکه این طرح ها در سه هزار و 500 روستای استان های کردستان و آذربایجان غربی اجرا شده است، افزود: این طرح ها شامل 10 هزار و 600 پروژه عمرانی و 17 هزار پروژه غیر عمرانی است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح ها 6 هزار و 600 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، ادامه داد: احداث خانه عالم، مدرسه، راه، پل، سیل بند، آب بند، مجتمع فرهنگی و ورزشی، توزیع 15 هزار بسته معیشتی در مناطق حاشیه و کم برخوردار استان های آذربایجان غربی و کردستان از جمله اقدامات محرومیت زدایی سپاه است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: این طرح ها در مناطق صعب العبور و دوردست اجرا شده، به طوری که فاصله بعضی روستاها تا شهر حداقل 17 ساعت بوده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این مراسم با اشاره به اقدامات مختلف سپاه پاسداران در عرصه های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27000طرح محرومیت زدایی در آذربایجان غربی و کردستان اجرا شد

27000طرح محرومیت زدایی در آذربایجان غربی و کردستان اجرا شد