مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 13:472022-04-19ورزشي

معرفی دونده های برتر جام رمضان «بیرجند»


پرونده مسابقات دو و میدانی جام رمضان بیرجند نکوداشت پیشکسوتان و قهرمانان ملی این رشته ورزشی در بخش پسران با شرکت 200 ورزشکار بسته و برترین ها تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، در راستای شناسایی و پرورش استعدادهای برتر ورزشی و نکوداشت جایگاه پیشکسوتان و قهرمانان تیم ملی خراسان جنوبی علیرضا چاجی، ابوالفضل سیادت، غلامرضا سرزهی مسابقات دو ومیدانی جام رمضان پسران شهرستان بیرجند برگزار شد.

در این ماراتن شهرستانی قریب بر 200 ورزشکار رده های سنی متولدین( 70 تا 95) در پیست دو و میدانی استادیوم 15 هزار نفری غدیر بیرجند به رقابت پرداختند.

در رده سنی متولدین (93 الی 95) این دوره از مسابقات سیدماهان سیادت، محمدجواد آسف، محمدرضا رضایی، رضا مهجورحسن آباد و حسن رضا یداللهی بر سکوهای اول تا پنجم ایستادند.

در رده سنی متولدین 90 الی 92 رقابت های دو ومیدانی جام رمضان بیرجند معاذ ریگی، سهراب حاجی زاده و احمدرضا کوهبالایی رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

در رده سنی متولدین 86 الی 89 این دوره از رقابت ها پوریا پورمحمد، سیدمحسن رحیمی و سیدمحسن میری حائز مقام های برتر شدند.

در رده سنی متولدین 82 الی 85 مسابقات دو ومیدانی جام رمضان بیرجند سیدمهدی محمدی، پویا حمیدی فر و احسان یکه خوان در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی دونده های برتر جام رمضان «بیرجند»

معرفی دونده های برتر جام رمضان «بیرجند»