مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 13:272022-04-19اقتصادي

شرایط نقل و انتقال فرهنگیان اعلام شد


نوع انتقال نیرو های قرارداد کار معین در صورت موافقت، صرفا به صورت دائم (به استثنای مقصد کلانشهر) خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، شیوه نامه نقل و انتقال نیرو های رسمی، رسمی آزمایشی، پیمانی و قراردادی متقاضی انتقال دائم و موقت برون و درون استانی با رعایت عدم نیاز مبداء و نیاز مقصد و سایر ضوابط و مقررات مربوط در سال تحصیلی 1402-1401 از سوی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد.

در بخشنامه ابلاغی از سوی سعید عسکری به این موضوع اشاره شده است که کلیات فرایند نقل و انتقال فرایند نقل و انتقال برون و درون استانی سال تحصیلی آتی به صورت هماهنگ یک مرحله ای و پردازش نرم افزاری با توجه به لیست فضلی امتیاز تایید شده متقاضیان و براساس جداول تراز نیروی انسانی ادارات (به تفکیک اداره گروه رشته / جنسیت) مطابق جدول زمانبندی زیر انجام خواهد شد: - ثبت درخواست، تکمیل فرم امتیازبندی و بارگذاری مدارک از طریق سامانه پروفایل کار کنان به آدرس: Profile.

medu.

ir از 10 اردیبهشت تا 7 خردادماه - بررسی درخواست ها وتایید فرم امتیازبندی متقاضیان توسط ادارات مبدا در سامانه جامع منابع انسانی به آدرس hrm.

medu.

ir: از 8 تا 28 خردادماه- پردازش نرم افزاری درخواست ها بر اساس جداول تراز نیروی انسانی: از 29 خرداد تا 5 تیرماه- اعلام نتایج: 6 تیرماه شرایط ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط نقل و انتقال فرهنگیان اعلام شد

شرایط نقل و انتقال فرهنگیان اعلام شد