مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 13:222022-04-19ورزشي

نماینده مجلس: خودروی ملی یعنی باز نشدن ایربگ ها در 93 درصد موارد


نماینده چابهار خطاب به رییس جمهور نیز بیان کرد: در سفر استانی به مردم قول دادید که برای ساماندهی حاشیه نشینی اقدام قاطع و انقلابی انجام دهید، - نماینده چابهار خطاب به رییس جمهور نیز بیان کرد: در سفر استانی به مردم قول دادید که برای ساماندهی حاشیه نشینی اقدام قاطع و انقلابی انجام دهید، به خدا قسم بی آبی و بی برقی امان مردم را بریده است.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی از رییس جمهور خواست تا در خصوص قول ساماندهی حاشیه نشینی طی سفر استانی اش به سیستان و بلوچستان اقدام قاطع و انقلابی انجام دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معین الدین سعیدی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فلسطین مساله اول جهان اسلام است و اتفاقات اخیر مسجدالاقصی پوشالی بودن رژیم صهیونیستی را بیش از پیش به اثبات رساند.

وی در رابطه با موضوع انتقادها به خودروسازان خطاب به نمایندگان عنوان کرد: خودروی ملی یعنی افتضاح ملی، یعنی باز نشدن ایربگ ها در 93 درصد موارد، یعنی کشته شدن بیش از حدود 20 هزار نفر در سوانح رانندگی، یعنی ارابه مرگ.

هیچ خانواده ای نیست که داغدار از دست دادن عزیزی در تصادفات نباشد؛ آیا مخالفت با واردات خودرو سهیم شدن در این فاجعه انسانی نیست؟ نماینده مردم چابهار در مجلس سیستان و بلوچستان را سرزمین کلنگ زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: خودروی ملی یعنی باز نشدن ایربگ ها در 93 درصد موارد

نماینده مجلس: خودروی ملی یعنی باز نشدن ایربگ ها در 93 درصد موارد