مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 13:022022-04-19سياسي

ظرفیت های جهاد دانشگاهی در خدمت توسعه شهر و استان قم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمد حیدری، رییس جهاد دانشگاهی واحد استان قم، در دیدار با شهردار قم و اعضای شورای شهر قم، عنوان کرد: - رییس جهاد دانشگاهی قم با تاکید بر اینکه کشور باید به سمت دانش ورزی و خردورزی در خدمات برود، گفت: جهاد دانشگاهی در خدمت توسعه کشور و نظام اسلامی و شهر مقدس قم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمد حیدری، رییس جهاد دانشگاهی واحد استان قم، در دیدار با شهردار قم و اعضای شورای شهر قم، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره در جریان فعالیت های جهاد دانشگاهی قرار می گیرند و به مسئولین ارشد نظام، استفاده از ظرفیت های آن را توصیه می کنند.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی شبکه ای گسترده است که نمونه آن در کشور وجود ندارد، ادامه داد: با توجه به اینکه این نهاد کاملا انقلابی، نهادی غیردولتی است و وابستگی مالی و بودجه ای ندارد هم شغل ایجاد می کند و هم در بخش های مختلفی مانند اشتغال، فرهنگی و آموزشی فعالیت می کند که به موفقیت های چشمگیری نیز نائل شده است.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات جهاد دانشگاهی مرجع بسیاری از پژوهش ها برای سایر کشورها شده است، گفت: جهاد دانشگاهی در زمینه های علمی مختلفی ورود کرده است و بیش از 100 پژوهشکده و پژوهشگاه در سراسر کشور دارد که می تواند اگر خلا و یا معضلی در اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های جهاد دانشگاهی در خدمت توسعه شهر و استان قم

ظرفیت های جهاد دانشگاهی در خدمت توسعه شهر و استان قم