مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 12:472022-04-19اجتماعي

راه اندازی بیش از 10 ایستگاه تندرستی در بوستان های اردبیل


رییس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری اردبیل گفت: هم زمان با عید سعید فطر بیش از 10 ایستگاه تندرستی اردبیل در بوستان های مختلف شهر اردبیل راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اباصلت ابراهیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم زمان با عید سعید فطر و در راستای توسعه ورزش شهروندی و دسترسی رایگان شهروندان به مربیان، بیش از 10 ایستگاه تندرستی در پارک ها و بوستان های سطح شهر اردبیل راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: هدف از راه اندازی این ایستگاه ها تقویت فعالیت های ورزشی صبحگاهی، شامگاهی و توسعه ورزش های شهروندی به ویژه در بوستان های محلات اردبیل است.

رییس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری اردبیل ادامه داد: تلاش اداره ورزشی این سازمان، توسعه و تقویت ورزش های همگانی و قهرمانی و هم چنین ارتقای نشاط اجتماعی است که در ماه رمضان نیز مسابقات فوتسال جام رمضان و والیبال بانوان جام رمضان در سالن ورزشی یادگار امام(ره) برگزار شد.

برگزاری ویژه برنامه محراب سبز در شورابیل ابراهیمی با اشاره به این که این ایستگاه ها به صورت متوازن در هر 5 منطقه شهرداری اردبیل راه اندازی می شود، عنوان کرد: محوطه پارک های بانوان، زرناس، شفا، آرتا، ولایت، جیرال، وحدت و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بیش از 10 ایستگاه تندرستی در بوستان های اردبیل

راه اندازی بیش از 10 ایستگاه تندرستی در بوستان های اردبیل