مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 12:022022-04-19سياسي

افطاری یک هزار پاکبان در شهرداری منطقه 20


همزمان با شانزدهمین روز ماه مبارک رمضان پاکبانان پرتلاش و زحمتکش حوزه خدمات شهری و فضای سبز منطقه 20 میهمان سفره افطاری این منطقه بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، به مناسبت ایام ولادت باسعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع)، مراسم ضیافت افطاری با حضور یک هزار نفر از پاکبانان خدوم خدمات شهری، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تهران، مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، شهردار منطقه، فرمانده پایگاه بسیج شهید ستاری، پس از اقامه نماز جماعت در محوطه بیرونی ساختمان اصلی شهرداری منطقه 20 برگزار شد.

محمد ناظم رضوی شهردار منطقه در این مراسم ضمن تبریک گرامیداشت روز ارتش به جهادگران ارتش جمهوری اسلامی ایران و خیرمقدم به حاضرین در این ضیافت گفت: در این دوره مدیریت شهری شهرداری تهران یکی از برنامه های اصلی تقدیر و تکریم بیشتر خدمتگزاران حوزه خدمات شهری است که همواره در صف اول خدمت رسانی قرار دارند.

وی با تاکید بر اهمیت خدمات مستمر پاکبانان افزود: رسیدگی بیشتر به اوضاع معیشتی و کاری شما بزرگواران در برنامه های اصلی شهرداری تهران قرار دارد و امید است با همکاری و جدیت همه شما شاهد آینده خوبی در پایتخت و به ویژه این منطقه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افطاری یک هزار پاکبان در شهرداری منطقه 20

افطاری یک هزار پاکبان در شهرداری منطقه 20