مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 11:372022-04-19سياسي

مدیریت مناسب منابع آبی در کردستان ضروری است


نظر به اینکه در خشکسالی چندین ساله قرار داریم، احتمال کم شدن بارشها محتمل است و در شرایط کنونی بیشتر از هر زمانی منابع آب استان باید مدیریت شوند و این تفکر و آینده نگری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان اظهار کرد: کردستان ظرفیت خوبی در زمینه آب های سطحی و زیرزمینی دارد که باید با برنامه ریزی مناسب برای کنترل و مدیریت مناسب آن تلاش کرد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ابراز امیدواری کرد، با پیگیری های مجموعه آب منطقه ای و سایر مدیران مربوطه استان، بهره مندی حداکثری مردم استان از اجرای پروژه های آبی کردستان بزودی محقق شود.

ماموستا رستمی تصریح کرد: نظر به اینکه در خشکسالی چندین ساله قرار داریم احتمال کم شدن بارش ها محتمل است و در شرایط کنونی بیشتر از هر زمانی منابع آب استان باید مدیریت شوند و این تفکر و آینده نگری برای سال های آینده را می طلبد.

  مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان نیز در جریان این دیدار عنوان کرد: با توجه به اینکه در دولت جدید تیم جهادی در وزارت نیرو استقرار یافته، اقدامات عملیاتی جدی و ثمربخشی در حوزه آب استان در حال شکل گیری و اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت مناسب منابع آبی در کردستان ضروری است

مدیریت مناسب منابع آبی در کردستان ضروری است