مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 11:322022-04-19اقتصادي

تکمیل 575 هکتار مجتمع کشاورزی استان نیازمند 6 هزار میلیارد تومان اعتبار است


رییس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: تکمیل 575 هکتار مجتمع کشاورزی خصوصی و دولتی در استان به بیش از 6 هزار میلیارد تومان تسهیلات و اعتبار نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، عطاءالله ابراهیمی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد توسعه شهرک های گلخانه ای در استان گفت: این مجتمع های کشاورزی در بخش توسعه گلخانه، گیاهان دارویی، دامداری و شیلات است که در 2 بخش طرح های دولتی و خصوصی اجرا می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه احداث گلخانه به عنوان یک مزیت شناخته شده برای کشاورزان از نظر اقتصادی، اشتغالزایی و ارزآوری است، افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی کشور، وجود آب وهوای متنوع، توسعه محصولات گلخانه ای یک مزیت منحصربه فرد در بخش کشاورزی است که باید برای اجرای این طرح ها آمایش و استعدادیابی انجام شود.

وی ادامه داد: در سال گذشته احداث 10 مجتمع دامداری، گلخانه و تولید قارچ در استان در مساحت 322 هکتار آغاز شد که تمام مراحل انجام مطالعات و واگذاری زمین انجام شده است.

صدور مجوز 17 مجتمع خصوصی در سال گذشته ابراهیمی با بیان اینکه سال گذشته مجوز احداث 17 مجتمع خصوصی در مساحت 240 هکتار صادر شد، افزود: در این مدت مجوز احداث هفت مجتمع کشاورزی در حوزه دامداری، اسب و گیاهان دارویی نیز در کمیسیون ماده 2 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل 575 هکتار مجتمع کشاورزی استان نیازمند 6 هزار میلیارد تومان اعتبار است

تکمیل 575 هکتار مجتمع کشاورزی استان نیازمند 6 هزار میلیارد تومان اعتبار است