مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 11:172022-04-19اقتصادي

سامانه های معاملاتی، تحلیلی و آموزشی کارگزاری مفید، پشتیبان کاربران بورس


کارگزاری مفید از پیشگامان ارائه خدمات آنلاین در بازار سرمایه است، این کارگزاری حجم بالایی از خدمات آنلاین در بورس ایران از ثبت نام و اختصاص کد بورسی تا آموزش و معاملات را پشتیبانی می کند.

- مفید 5 سامانه معاملاتی را با احتساب نسخه های تلفن همراه و تحت وب در اختیار کاربران قرار داده است که از پیشرفته ترین و سریع ترین سامانه های معاملاتی آنلاین بازار سرمایه است که در پلتفرم های مختلف ارائه شده است.

این سامانه ها شامل ایزی تریدر وب، ایزی تریدر همراه، آنلاین پلاس، همراه پلاس و مفید تریدر است.

  دسترسی به این 5 سامانه معاملاتی برای تمامی مشتریان کارگزاری مفید فراهم است و این مزیت موجب می شود در صورت بروز ریسک اختلال در یک سامانه مشتریان از طریق سایر سامانه ها معاملات را به انجام برسانند.

همچنین مرکز تماس کارگزاری مفید به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته پاسخگوی تمامی کاربران جهت رفع ابهامات و راهنمایی های لازم است.

سامانه تحلیل جامع بازار سرمایه بورس ویو و سامانه پلکان به عنوان دستیاران معاملاتی توسط مجموعه مفید به کاربران ارائه شده است.

سامانه بورس ویو امکان فیلترنویسی بنیادی و تکنیکال را فراهم می کند و با در اختیار گذاشتن سوابق 20 ساله شرکت های بورسی، نسبت های مالی و …، اطلاعات جامع و دقیقی برای خرید و فروش سهام در اختیار می گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه های معاملاتی، تحلیلی و آموزشی کارگزاری مفید، پشتیبان کاربران بورس

سامانه های معاملاتی، تحلیلی و آموزشی کارگزاری مفید، پشتیبان کاربران بورس