مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 11:172022-04-19سياسي

راهپیمایی روز قدس در 40 نقطه استان تهران برگزار می شود


رییس ستاد روز قدس استان تهران گفت: راهپیمایی روز قدس در 40 نقطه استان تهران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر سه شنبه در دومین جلسه ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس که با حضور نمایندگان دستگاه ها، فعالان قدس و تشکل های مردمی استان تهران برگزار شد؛ با اشاره به آیات شریفه قرآن کریم درباره سرنوشت شوم بنی اسراییل خاطر نشان کرد: ما با تمام باور و اطمینان می گوییم همانگونه که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند اسراییل از صفحه روزگار محو خواهد شد.

وی افزود: بیش از هفت دهه ظلم، جنایت و خون ریزی توسط صهیونیست های کودک کش نه تنها نتوانسته مقاومت ملت فلسطین را در هم بشکند؛ بلکه روحیه مردم فلسطین و اراده آنان در راه مبارزه تقویت شده و عزم آنان برای اخراج اسراییلی ها جزم تر گردیده است.

رییس ستاد قدس استان تهران جنایات روزهای اخیر اسراییلی ها را اوج حماقت و نادانی آنان دانست و افزود: این جنایات ضمن تقویت روحیه ملت فلسطین اراده ملت های دیگر را جهت حمایت از مظلومان فلسطین و شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس تقویت نموده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی یادآور شد: با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا راهپیمایی روز جهانی قدس از مبادی تعیین شده به سوی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و امسال پس از دو سال کرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی روز قدس در 40 نقطه استان تهران برگزار می شود

راهپیمایی روز قدس در 40 نقطه استان تهران برگزار می شود