مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 11:022022-04-19اقتصادي

یک معارض ملکی 16 هزار مترمربعی در پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی تملک شد


معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از تملک و آزادسازی یک معارض ملکی 16 هزار مترمربعی از مسیر اجرای پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن اعلام پیشرفت 71 درصدی عملیات اجرایی در پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی، از استمرار فعالیت های اجرایی در بخش های مختلف این پروژه خبر داد و گفت: زمین کشاورزی 16 هزار مترمربعی که اخیرا با همکاری مدیریت شهری منطقه 18 تملک و تحویل پیمانکار شد یکی از مهمترین معارضات ملکی پروژه محسوب می شد و هم اکنون تحت اجرای عملیات خاکبرداری است.

وی اجرای عملیات خاکی در محدوده خیابان شادمان، اجرای دیوار نمایی و دیوارهای حائل در محدوده پل میرزایی، خیابان مختاری و شرق خیابان 45متری کن و نیز اجرای عملیات خاکریزی و اجرای شمع های مربوط به دیواره ها در همین محدوده را از جمله اقدامات عمرانی در حال اجرا در بخش های مختلف فاز نخست پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی خواند و یادآور شد تاکنون 65 درصد از شبکه مدیریت آبهای سطحی در مقاطع مختلف فاز نخست به مرحله اجرا رسیده است.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، عملیات احداث فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی نیز به تازگی آغاز شده و اقداماتی از قبیل نخاله برداری، خاکبرداری و شناسایی تاسیسات زیرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک معارض ملکی 16 هزار مترمربعی در پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی تملک شد

یک معارض ملکی 16 هزار مترمربعی در پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی تملک شد