مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 10:422022-04-19ورزشي

راهیابی 190 تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ علمی پایا از قزوین


مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین گفت: دانش آموزان استان قزوین در مرحله مقدماتی لیگ پایا خوش درخشیدند و 190 تیم از استان به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ابراهیم رسولی فر اظهار کرد: لیگ علمی بین المللی پایا بزرگ ترین مسابقه گروهی کشور و جهان اسلام است که بستری را برای دانش آموزان توانمند و علاقه مند فراهم کرده تا در یک جریان آموزشی و رقابتی سالم، به دانسته های خود بیافزایند و در یک رقابت دلچسب و گروهی، تبادل دانش و بهتر اندیشیدن را تجربه کنند.

مسدول بسیج دانش آموزی استان قزوین تصریح کرد: مرحله مقدماتی این لیگ با استقبال خوب دانش آموزان همراه بود به گونه ای که میزان ثبت نام دانش آموزان در لیگ علمی پایا نسبت به سال گذشته 25 درصد افزایش داشته و علاقه دانش آموزان برای شرکت در این مسابقات بیشتر بوده است.

وی بیان کرد: در همه مراحل این لیگ، بویژه در گام اول علاوه بر فرماندهان حوزه های دانش آموزی، مدیر، معاونین و رؤسای اداره آموزش و پرورش در اداره کل و مناطق و همچنین مدیران مدارس در سراسر استان، از این برنامه و فعالیت علمی حمایت و پشتیبانی کردند که ما قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

رسولی فر در رابطه با هدف از این برنامه عنوان کرد: هدف اصلی لیگ علمی بین المللی پایا ارتباط بین علوم پایه و تقویت دانش آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی 190 تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ علمی پایا از قزوین

راهیابی 190 تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ علمی پایا از قزوین