مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 10:422022-04-19اقتصادي

رجبی مشهدی: تابستان را بدون خاموشی پشت سر خواهیم گذاشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مصطفی رجبی مشهدی ، سخنگوی صنعت برق با اشاره به برنامه های تدوین شده به منظور مدیریت اوج بار امسال گفت: - سخنگوی صنعت برق گفت: با توجه به برنامه های گسترده ای که در احداث ظرفیت تولید نیروگاه های جدید و ارتقاء تولید نیروگاه های موجود و همچنین اجرای طرح های مدیریت مصرف در تابستان تدوین شده است، ان شاءالله بدون خاموشی تابستان را پشت سر خواهیم گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مصطفی رجبی مشهدی ، سخنگوی صنعت برق با اشاره به برنامه های تدوین شده به منظور مدیریت اوج بار امسال گفت: با بهره گیری از تجارب تابستان و زمستان سال 1400، یکصد برنامه عملیاتی برای مدیریت اوج بار تابستان امسال تدوین شده است.

وی افزود: با توجه به برنامه های گسترده ای که در احداث ظرفیت تولید نیروگاه های جدید و ارتقاء تولید نیروگاه های موجود و همچنین اجرای طرح های مدیریت مصرف در تابستان تدوین شده است، ان شاءالله بدون خاموشی تابستان را پشت سر خواهیم گذاشت و انتشار جدول خاموشی های ناشی از کمبود تولید در دستور کار صنعت برق قرار ندارد.

سخنگوی صنعت برق با بیان این که در سال 1400، تقاضای مصرف برق رشدی حدود 8 درصد را تجربه کرد، خاطرنشان ساخت: وزارت نیرو 100 برنامه عملیاتی را برای عبور موفق از تابستان 1401 برنامه ریزی کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رجبی مشهدی: تابستان را بدون خاموشی پشت سر خواهیم گذاشت

رجبی مشهدی: تابستان را بدون خاموشی پشت سر خواهیم گذاشت