مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 10:172022-04-19اقتصادي

738 شکایت در حوزه حمل ونقل جاده ای استان سمنان رسیدگی شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان گفت: طی یک سال گذشته و با هدف ارتقای خدمت رسانی به مردم 738 شکایت در حوزه حمل ونقل جاده ای استان رسیدگی شد.

- ، احسان منصور کیایی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی اداره کل راهداری استان سمنان با بیان اینکه 738 شکایت در حوزه حمل ونقل جاده ای استان طی یک سال گذشته رسیدگی شد، تاکید کرد: با تسهیل ثبت شکایت در سامانه 141، کار رسیدگی به تخلفات رانندگان و شرکت های حمل و نقل در این استان به میزان چشمگیری افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه سال گذشته 989 مورد شکایت حوزه حمل ونقل جاده ای در سامانه 141 ثبت شده است، ابراز کرد: بیش از 75 درصد این شکایت ها رسیدگی و پاسخ داده شده و مابقی نیز برای بررسی و اقدام لازم به کمیسیون ها و شرکت های ذیربط ارجاع داده شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان با بیان اینکه ثبت نزدیک به هزار شکایت نشان می دهد که مردم به خدمت رسانان حوزه حمل و نقل اعتماد دارند، تاکید کرد: از تمام توان و همه ظرفیت های موجود در راستای احقاق حقوق خدمات گیرندگان استفاده می شود.

منصور کیایی اظهار داشت: در چارچوب رسیدگی به شکایات روش تماس با شماره تلفن 141، پایگاه اینترنتی 141 و یا مراجعه حضوری میسر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

738 شکایت در حوزه حمل ونقل جاده ای استان سمنان رسیدگی شد

738 شکایت در حوزه حمل ونقل جاده ای استان سمنان رسیدگی شد