مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 09:572022-04-19سياسي

سرانجام بلوار یادگار امام (ره) و پادگان جی/ همکاری ارتش با شورای شهر تهران


اجرای ادامه بلوار یادگار امام (ره) و پادگان جی از مشکلات مردم است که ضرورت دارد ارتش با شهرداری همکاری بیشتری داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران در پنجاه و نهمین جلسه شورای  شهر تهران درباره ضرورت همکاری ارتش جمهوری اسلامی با شورای شهر برای رفع مشکلات مردم اظهار داشت: اجرای ادامه بلوار یادگار امام و پادگان جی از مشکلات مردم است که نیاز دارد تا ارتش با شهرداری همکاری کند.

این عضو شورای شهر تهران به همکاری ارتش برای رفع مشکل پادگان 06 نیز اشاره کرد و افزود: در خصوص باغ گیاه شناسی نیز توافقاتی صورت گرفته است و دوستداران محیط زیست در خصوص ساخت و سازها در این بخش نگرانی هایی دارند که درخواست داریم در این زمینه به دغدغه ها پاسخ داده شود.

همچنین در ادامه نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به روحیه همکاری ارتش گفت: بسیاری از معابری که تا امروز باز شده به علت همکاری ارتش است و پس از این نیز باید همکاری های جدی وجود داشته باشد.

پرویز سروری تأکید کرد: کمیته نامگذاری و سازمان زیباسازی همکاری لازم را خواهد داشت که سطح شهر بیش از این به تصویر شهدای ارتش مزین شود.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانجام بلوار یادگار امام (ره) و پادگان جی/ همکاری ارتش با شورای شهر تهران

سرانجام بلوار یادگار امام (ره) و پادگان جی/ همکاری ارتش با شورای شهر تهران