مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 09:072022-04-19اقتصادي

خسارتی که قابل پیش بینی بود! / پیش بینی (فارس) درست از کار درآمد


در حالی امسال گزارش هایی با عنوان (بهار و سرمای ناگهانی دو پدیده متفاوت، بلای جان کشاورزان یزدی) منتشر کردیم که پیش بینی ما مبنی بر خسارت فراوان ناشی از سرما زدگی به کشاورزی در استان درست از کار درآمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، امسال از جمله سالهایی است که پایان سال قبلش با سرمازدگی و ابتدای سال با تغییرات هوایی و سرد و گرم شدن هوا و سرمازدگی بهاری همراه بود و بلافاصله گرمای بی سابقه ناگهانی برگشت و این رفت و آمدهای هوای سرد و گرم منجر به خسارت ناگهانی به کشاورزی یزد شد.

اتفاقی که کم و بیش همانگونه که در گزارش قبل تیترهایی از آن در سالهای قبل آورده بودیم و تکرار شده ولی همچنان، کشاورزان غافلگیر می شوند و ثمره یکسال تلاش خود را در کمتر از یک ماه از دست می دهند.

به تازگی و با پیگیری استاندار یزد، نیازعلی ابراهیمی پاک عضو هیات مدیره صندوق بیمه کشاورزی کشور و نماینده وزارت جهادکشاورزی در سفری یک روزه به استان یزد و در جریان بازدید از باغات و کشاورزی مهریز، مروست، خاتم، ابرکوه و تفت، با تعدادی از باغداران، کشاورزان و نیز فرمانداران این شهرستان ها دیدار و گفت وگو کرد.

در این سفر نماینده بیمه کشاورزی، حجم خسارت استان را 100 درصد برآورد کرد و قرار شد برای پیگیری جبران خسارت پیگیری های لازم را انجام دهد (خسارت 5200 میلیارد توم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارتی که قابل پیش بینی بود! / پیش بینی (فارس) درست از کار درآمد

خسارتی که قابل پیش بینی بود! / پیش بینی (فارس) درست از کار درآمد