مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 09:072022-04-19سياسي

زاکانی: تخصیص فضای ویژه در بوستان ها به بانوان و کودکان حق طبیعی آنها است


شهردار تهران با اشاره به تعداد 2315 پارک در شهر تهران، گفت: هفت پارک فرامنطقه ای از تعداد کل پارک ها، ویژه بانوان است که قرار است 5 پارک دیگر به آن اضافه شود و تعداد آنها را به 12 پارک برسانیم و تخصیص فضای ویژه در بوستان ها به بانوان و کودکان حق طبیعی آنهاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، علیرضا زاکانی در حاشیه ضیافت افطاری با پاکبانان منطقه 19 و سازمان مدیریت پسماند در جمع خبرنگاران گفت: از نعمت وجود پاکبانان و خدمات آنان است که شهر ما تمیز است لذا به پاس زحمات این عزیزان گرچه اقدام ما قابل مقایسه با زحمات فراوان آنها نیست، مقرر شد امروز در مناطق مختلف پاکبانان عزیز بر خوان نعمتی که خداوند در ماه مبارک رمضان گسترانده بنشینند و ما نیز در کنارشان باشیم.

شهردار تهران در ادامه در پاسخ به پرسشی درباره انتقاداتی که به ایجاد بوستان مادر و کودک مطرح شده است، توضیح داد: درباره این موضوع شاید انعکاس درست ماهیت ماجرا به جامعه صورت نگرفته است.

حدود 2315 پارک در تهران داریم که هفت پارک فرامنطقه ای  از این تعداد ویژه بانوان است و بناست پنج پارک به آن اضافه کنیم تا تعداد آنها را به 12 پارک برسانیم.

  وی ادامه داد: در کنار این اقدام،  در هر محله ای اگر یک پارک باشد بخشی از آن پارک را به مادران و کودکان و دختران تخصیص می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: تخصیص فضای ویژه در بوستان ها به بانوان و کودکان حق طبیعی آنها است

زاکانی: تخصیص فضای ویژه در بوستان ها به بانوان و کودکان حق طبیعی آنها است