مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 09:022022-04-19سياسي

نگاهی به همراهی مردم همدان با جشنواره کتابخوانی رضوی


شرکت بیش از 36 هزار نفر از مردم مومن و با فرهنگ استان همدان در یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی و وجود 700 برگزیده نشاندهنده محبت و ارادت مردم دارالمجاهدین به علی ابن الموسی الرضا(ع) و علاقه به کتاب و کتابخوانی است.

- خبرگزاری فارس-همدان، علی پنبه ای: زمانی که خداوند متعال معجزه آخرین پیامبر(ص) خود را کتاب قرآن قرار داد و به قلم و آنچه می نویسد، قسم یاد کرد، حجت بر همه مومنان تمام شد که کتاب و کتابخوانی امری قدسی و الهی است، بنابراین در این راه در نظام مقدس جمهوری اسلامی که سرمنشأ الهی داشته و برگفته از نص صریح کلام الله مجید است، اهمیت دادن و پرداختن به کتاب امری ضروری و واجب است.

خوشبختانه بسترهای کتاب و کتابخوانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران اسلامی گسترده شده و امکان دسترسی به کتاب با حضور کتابخانه های عمومی برای همگان فراهم شده است.

امروز شهرها و اکثر روستاهای پرجمعیت استان به همت مسؤولان و خیران فرهنگی دارای کتابخانه های عمومی هستند و این اتفاق مبارک، اثری قابل توجه در فرهنگ و افزایش سرانه مطالعه در استان دارد، اما علاوه بر فعالیت های عمرانی و فیزیکی، اقدامات نرم افزاری و برنامه های فرهنگی و کتابخوانی نیز لازم و ضروری است تا بتوان به بهترین شکل ممکن از این بسترها استفاده کرده و به اهداف تعریف شده فرهنگی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به همراهی مردم همدان با جشنواره کتابخوانی رضوی

نگاهی به همراهی مردم همدان با جشنواره کتابخوانی رضوی