مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 08:522022-04-19سياسي

6 هلدینگ بزرگ حوزه پتروشیمی آماده سرمایه گذاری در گلستان


در ادامه پیگیری های دادگستری گلستان، 6 هلدینگ بزرگ سرمایه گذاری حوزه پتروشیمی به همراه تیم کارشناسی شرکت صنایع پتروشیمی ایران به گلستان سفر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری گلستان، در ادامه پیگیری های دادگستری گلستان، 6 هلدینگ بزرگ سرمایه گذاری حوزه پتروشیمی به همراه تیم کارشناسی شرکت صنایع پتروشیمی ایران به گلستان سفر کردند.

رییس کل دادگستری گلستان گفت: در جلسه ای که امروز با حضور نمایندگان این هلدینگ ها و با حضور دادستان مرکز استان، بازپرس پرونده و سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار در دادگستری کل استان برگزار شد، ابعاد حقوقی و قضایی پرونده بررسی و شفاف سازی شد.

حیدر آسیابی افزود: مقرر شد مستندات جدید از پتروشیمی گلستان در اختیار  شرکت های سرمایه گذار قرار داده شود تا پس از بررسی، برای سرمایه گذاری در پتروشیمی گلستان تصمیم گیری کنند.

وی ادامه داد: هلدینگ ها نظر خود را به وزارت نفت ارائه می دهند و با تایید وزارت نفت، شرکت یا شرکت های سرمایه گذار برای راه اندازی پتروشیمی استان، معرفی خواهند شد.

رییس کل دادگستری گلستان گفت: خوشبختانه رییس قوه قضاییه و رییس جمهور پیگیر حل مشکل این پروژه هستند و امیدواریم به زودی شاهد از سرگیری عملیات اجرایی پتروشیمی گلستان باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 هلدینگ بزرگ حوزه پتروشیمی آماده سرمایه گذاری در گلستان

6 هلدینگ بزرگ حوزه پتروشیمی آماده سرمایه گذاری در گلستان