مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 08:222022-04-19سياسي

مناسب سازی پارک ها به معنای جداسازی نیست/ 7 پارک فرامنطقه ای ویژه بانوان


شهردار تهران با بیان اینکه 7 پارک فرامنطقه ای از تعداد کل پارک ها ویژه بانوان است، گفت: بنا داریم 5 پارک دیگر به آن اضافه شود و تعداد آنها را به 12 پارک برسانیم.

- ، علیرضا زاکانی در حاشیه ضیافت افطاری با پاکبانان منطقه 19 و سازمان مدیریت پسماند در جمع خبرنگاران، افزود: از نعمت وجود پاکبانان و خدمات آنان است که شهر ما تمیز است؛ لذا به پاس زحمات این عزیزان گرچه اقدام ما قابل مقایسه با زحمات فراوان آن ها نیست، مقرر شد امروز در مناطق مختلف پاکبانان بر خوان نعمتی که خداوند در ماه مبارک رمضان گسترانده بنشینند و ما نیز در کنارشان باشیم.

شهردار تهران در ادامه در پاسخ به پرسشی درباره انتقاداتی که به ایجاد بوستان مادر و کودک مطرح شده است، خاطرنشان کرد: درباره این موضوع شاید انعکاس درست ماهیت ماجرا به جامعه صورت نگرفته است.

حدود 2315 پارک در تهران داریم که هفت پارک فرامنطقه ای از این تعداد ویژه بانوان است و بناست پنج پارک به آن اضافه کنیم تا تعداد آنها را به 12 پارک برسانیم.

وی ادامه داد: در کنار این اقدام، در هر محله ای اگر یک پارک باشد بخشی از آن پارک را به مادران و کودکان و دختران تخصیص می دهیم.

اگر چندین پارک در آن محله باشد یکی از پارک ها را به زنان و دختران و مادران و کودکان اختصاص می دهیم تا در هر محله ای این افراد از چنین محیطی که منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناسب سازی پارک ها به معنای جداسازی نیست/ 7 پارک فرامنطقه ای ویژه بانوان

مناسب سازی پارک ها به معنای جداسازی نیست/ 7 پارک فرامنطقه ای ویژه بانوان