مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 00:272022-04-18بين الملل

وزیران خارجه کشورهای عربی در اردن تحولات قدس را بررسی می کنند


تلویزیون اردن اعلام کرد که این کشور روز پنجشنبه میزبان نشستی عربی به منظور بررسی تحولات قدس و تعرض صهیونیست ها به مسجد الاقصی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه تلویزیون دولتی اردن اعلام کرد که که در نتیجه رایزنی های ایمن الصفدی وزیر خارجه و معاون نخست وزیر اردن با همتایانش در کمیته وزیران خارجه عربی که مکلف به اقدام بین المللی برای مقابله با سیاست های غیرقانونی اسراییل در قدس است، اردن روز پنجشنبه میزبان نشستی برای بررسی تحولات قدس است.

بر اساس این گزارش، کمیته وزیران خارجه عربی به ریاست اردن شامل تونس در مقام رییس فعلی اجلاس سران عرب، جمهوری الجزائر، عربستان سعودی، فلسطین، قطر، مصر و مغرب است و قرار است امارات عربی متحده هم به عنوان کشور عضو شورای امنیتو دبیر کل اتحادیه عرب هم در این نشست حاضر شوند.

 وزیر خارجه اردن امروز دوشنبه در جلسه مجلس نمایندگان (پارلمان) این کشور گفت که تلاش های اردن برای مقابله با اقدامات غیرقانونی اسراییل در جهت تغییر وضعیت قانونی و تاریخی اماکن مقدس اسلامی و مسیحی ادامه دارد.

وی تأکید کرد: سفیر اسراییل را احضار کردیم؛ اما در امان حضور نداشت و بزودی کاردار اسراییل را احضار و پیام اعتراضی نسبت به آنچه در اراضی اشغالی رخ می دهد، ارائه خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیران خارجه کشورهای عربی در اردن تحولات قدس را بررسی می کنند

وزیران خارجه کشورهای عربی در اردن تحولات قدس را بررسی می کنند