مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 22:222022-04-18حوادث

ماجرای دزدی که از رگبار گلوله جان سالم به در برد!


دزدی که از میان رگبار گلوله های پلیس جان سالم به در برد در نهایت با عملیات دفاع شخصی و استفاده از افشانه فلفلی دستگیر شد و در حالی راز بیش از 50 فقره سرقت را فاش کرد که بعد از 11 سال تحمل کیفر، 5 ماه قبل از زندان آزاد شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، فرمانده انتظامی مشهد در تشریح این پرونده سرقت به گفت: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و احتمال افزایش سرقت ها در برخی مناطق شهری، تدابیر ویژه ای در مشهد برای مقابله با سرقت ها از سوی سردار محمد کاظم تقوی (فرمانده انتظامی خراسان رضوی) به یگان های انتظامی ابلاغ شد.

سرهنگ حسین دهقان پور افزود: گشت های انتظامی در ساعات افطار و سپیده دم فعال شدند تا بتوانند از اموال مردم بیشتر مراقبت کنند و از سوی دیگر نیز گروه های عملیاتی به ردزنی و رصدهای اطلاعاتی سارقان پرداختند.

وی اضافه کرد: در این میان گروه ورزیده ای از نیروهای کلانتری شفا با نظارت مستقیم سرگرد علی امارلو (رییس کلانتری) برخی از مناطق حوزه استحفاظی را زیر چتر اطلاعاتی گرفتند و به حالت آماده باش درآمدند.

مقام ارشد انتظامی مشهد تصریح کرد: نیروهای گشت تجسس که به سرپرستی سروان حسن آریایی در محدوده بولوار عبدالمطلب وارد عمل شده بودند در ساعات قبل از آغاز سحر ناگهان یک دستگاه پراید را مشاهده کردند که راننده آن خودروهای پارک شده را می پایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای دزدی که از رگبار گلوله جان سالم به در برد!

ماجرای دزدی که از رگبار گلوله جان سالم به در برد!