مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 22:072022-04-18سياسي

هنرمندان برتر سال 1400 کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند


یاسوج_ همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی، آیین تجلیل از هنرمندان برگزیده سال 1400 کهگیلویه و بویراحمد توسط حوزه هنری استان در یاسوج برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین تجلیل از هنرمندان برگزیده سال 1400 کهگیلویه و بویراحمد با حضور سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی امنیتی استاندار، امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حجت الاسلام سید رضا افتخاری رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان، شریف اسلامی رییس حوزه هنری استان و جمعی از هنرمندان رشته های مختلف هنری در یاسوج برگزار شد.

رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در این آیین ضمن تبریک هفته هنر انقلاب اسلامی و ماه مبارک رمضان گفت: در سال گذشته 28 هنرمند هم استانی در جشنواره های مختلف ملی و بین المللی برای استان افتخار آفریدند.

شریف اسلامی افزود: درخشش هنرمندان جوان استان در عرصه های ملی و جهانی به رغم وجود محرومیت ها و کمبودها و در بخش فرهنگ و هنر و جوان بودن هنر در استان قابل تحسین و تقدیر است.

وی هنر انقلاب را هنر در خدمت مردم و رشد جامعه دانست و گفت: هنرمندان استان باید با آثار تأثیرگذار و ماندگار خود به رشد و توسعه جامعه استانی در ابعاد مختلف کمک کنند.

اسلامی تاکید کرد: هنر انقلاب نسبت به مشکلات و دغدغه های مردم و به خصوص مستضعفان بی تفاوت نیست و نسبت به جامعه خود احساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان برتر سال 1400 کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

هنرمندان برتر سال 1400 کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند