مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 19:522022-04-18سياسي

استاندار سمنان: قطعی برق به حداقل برسد/ دستگاه های پرمصرف شناسایی شوند


استاندار سمنان با بیان اینکه باید با ارائه برنامه های منظم و همراهی مردم قطعی برق در این استان به حداقل برسد، گفت: لازم است دستگاه های اجرایی پرمصرف از حیث انرژی شناسایی و در صورت لزوم معرفی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در دیدار سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان اظهار کرد: مدیران صنعت برق استان، طرح ها و پیشنهادات خود در زمینه کاهش و مصرف بهینه انرژی را به منظور ارائه در جلسه شورای اداری استان سمنان اعلام کنند.

وی افزود: شرکت برق منطقه ای و شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان ضمن تبیین و تشریح سیمای برق استان، راهکارهای اجرایی خود را در زمینه کاهش مصرف انرژی در صنایع و همچنین دستگاه های اجرایی ارائه کنند.

استاندار سمنان بیان کرد: لازم است تا از هم اینک دستگاه های پرمصرف از حیث انرژی شناسایی و هشدارهای لازم به آنان ارائه شود و در صورت لزوم معرفی خواهند شد.

هاشمی عنوان کرد: مدیران شرکت های توزیع و برق منطقه ای استان سمنان باید ضمن دعوت از صنایع بزرگ استان، برای آنان برنامه مدیریت مصرف برق ارائه کنند.

وی اضافه کرد: ستاد مدیریت مصرف برق با حضور دستگاه های مختلف به صورت هفتگی تشکیل و تلاش شود تا مصرف برق در استان سمنان مدیریت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار سمنان: قطعی برق به حداقل برسد/ دستگاه های پرمصرف شناسایی شوند

استاندار سمنان: قطعی برق به حداقل برسد/ دستگاه های پرمصرف شناسایی شوند