مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 19:322022-04-18حوادث

مراسم صلح و سازش در دهستان ضرغام آباد کهگیلویه برگزار شد


یاسوج_با حضور فرماندار شهرستان کهگیلویه، بخشدار مرکزی شهرستان، مجموعه نیروی انتظامی و جمعی از ریش سفیدان معتمدین دهستان ضرغام آباد مراسم صلح و سازش در این دهستان برگزار شد.

- ، نشستی با موضوع صلح و سازش عصر دوشنبه بین مردم دهستان ضرغام آباد در پی وقوع یک فقره قتل برگزار شد که خوشبختانه با وساطت بزرگان و ریش سفیدان محلی و با حضور مسئولان به سازش منجر شد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه در این نشست با بیان اینکه هر عملی خیری از انسان در ماه مبارک رمضان سر بزند هزار برابر اجر و ارزش دارد، گفت: بخشش و کار خیر سنت دیرینه و حسنه ای است که ریشه در اعماق جان و دل مردم عزیز کهگیلویه بخصوص این دهستان دارد.

سید عبدالعزیز موسوی با بیان اینکه فرهنگ صلح و سازش سبب اخوت و برادری شده و اتحاد و انسجام اجتماعی در جامعه را به دنبال دارد، تصریح کرد: دهستان ضرغام آباد همواره مرکز ثقل تصمیم گیری بوده و همیشه افراد بزرگ اندیشی از جایگاه اعتبار مردمی بانی اتفاقات حسنه شده اند.

وی با اشاره به مصادیق آیات قرآن نسبت به قداست گذشت و صلح و سازش در آموزه های دینی، گفت: خداوند در قرآن کریم در آیه 103 سوره مبارکه بقره با اشاره به اهمیت صلح و سازش فرموده است: و همگی به ریسمان خدا چنگ زنید و پراکنده نشوید .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم صلح و سازش در دهستان ضرغام آباد کهگیلویه برگزار شد

مراسم صلح و سازش در دهستان ضرغام آباد کهگیلویه برگزار شد