مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 19:122022-04-18سياسي

عملیات آبرسانی به 11 روستای غیزانیه آغاز شد


عملیات آبرسانی به 11 روستای فاقد آب غیزانیه اهواز آغاز شد.

- ، مسعود فلاحی عصر امروز دوشنبه در آیین عملیات اجرایی طرح آبرسانی به 11 روستای فاقد آب غیزانیه اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این طرح در قالب طرح محرومیت زدایی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با همکاری شرکت آب و فاضلاب خوزستان، سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان و نظارت و پیگیری فرمانداری اهواز و بخشداری غیزانیه به مدت سه ماه اجرایی می شود.

فرماندار شهرستان اهواز افزود: عملیات اجرایی آبرسانی برای روستاهای شعیمیط مندیل، مسلمیه، ام الدیای یک، حلوه جامع، عین المجبل، یربیعه، طویله سید جعفر، طویله کواکب، طویله یباره، طویله بزرگ و بتره (ساختمان) از امروز آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه 45 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع در این طرح اجرا می شود، بیان کرد: آبرسانی به این روستاها به وسیله تانکرهای آبرسانی انجام می شود که تلاش بر این است این طرح در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد تا این روستاییان تحت پوشش شبکه آبرسانی قرار گیرند.

فلاحی گفت: آبرسانی به روستاهای بخش غیزانیه مطالبه مهم مردم این منطقه است که پیش از این نشست هایی در این خصوص برگزار شد و با اجرای این طرح روستای فاقد آب در این بخش باقی نخواهد ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات آبرسانی به 11 روستای غیزانیه آغاز شد

عملیات آبرسانی به 11 روستای غیزانیه آغاز شد