مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 16:222022-04-18اقتصادي

اعلام منابع آبی شهرستان «درمیان»/ تأمین آب 35 روستا با تانکر


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: منابع مالی اختصاص یافته به پروژه های آبرسانی شهرستان درمیان در سال 1401 اعلام شد.

- حسین امامی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب  خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: برای اجرای پروژه های جهاد آبرسانی در استان مبلغ 202 میلیارد تومان اختصاص داده شده که سهم شهرستان درمیان 38 میلیارد است.

وی ادامه داد: از این مبلغ 11 میلیارد تومان برای مجتمع آبرسانی خونیک چهارتنگ، 12 میلیارد تومان برای توسعه و تجهیز مجتمع آبرسانی فخرود، 10/7 میلیارد تومان برای توسعه و تجهیز مجتمع کلاته ملا و 4 میلیارد تومان برای تکمیل مجتمع آبرسانی روستای خیرآباد هزینه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی افزود: اعتبار 38 میلیارد تومانی در نظر گرفته شده برای اجرای پروژه های آبرسانی با تخصیص 100 درصدی به صورت نقدی، برای انجام مراحل تکمیل، توسعه و تجهیز مجتمع های آبرسانی شهرستان هزینه می شود تا با رفع دغدغه مردم مشکل کمبود آب رفع شود.

امامی تأکید کرد: ضرورت دارد مجتمع های آبرسانی شهرستان درمیان هر چه سریع تر تکمیل شده و برای استفاده مردم وارد مدار شود و همچنین اصلاح شبکه های آبرسانی فرسوده داخل شهرها و روستاها و همچنین در بعضی نقاط اصلاح مسیر شبکه مد نظر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام منابع آبی شهرستان «درمیان»/ تأمین آب 35 روستا با تانکر

اعلام منابع آبی شهرستان «درمیان»/ تأمین آب 35 روستا با تانکر