مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 16:222022-04-18اقتصادي

دستور توقف ساخت و ساز 25 ساختمان در زنجان صادر شد


رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان گفت: دستور توقف ساخت و ساز 25 ساختمان به شهرداری ها صادر شده است.

- ، احسان ذبیحیان، با بیان اینکه اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان از ادارات راه و شهرسازی است، گفت: حسب وظایف تعریف شده، فعالیت این اداره در حوزه مسایل مربوط به نظام فنی و مهندسی ساختمان همانند ساخت و سازهای شهری و روستایی، صدور پروانه اشتغال به کار مهندسی و نظارت عالیه بر عملکرد اشخاص و نهادهایی که در این حوزه فعالیت می کنند می باشد.

وی اظهار داشت: همچنین نظارت عالیه بر نحوه رعایت مقررات ملی ساختمان از وظایف مهم اداره نظام مهندسی و مقررات ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان است و بازدیدهای دوره ای و موردی توسط بازرسان این اداره جهت پایش این موضوع انجام می شود.

رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان، با تاکید بر اینکه طی سال گذشته 212 مورد بازدید از ساختمان ها در سطح شهرستانهای زنجان، ابهر، خرمدره، صایین قلعه، قیدار، آب بر، چورزق انجام شده است، گفت: این بازدیدها بصورت سرزده و در زمان احداث ساختمان انجام می شود.

ذبیحیان تاکید کرد: در این بازدیدها که توسط بازرسین انجام می گیرد، پروانه ساختمان، صلاحیت ناظرین و کیفیت کار هم بررسی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور توقف ساخت و ساز 25 ساختمان در زنجان صادر شد

دستور توقف ساخت و ساز 25 ساختمان در زنجان صادر شد