مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 16:072022-04-18سياسي

فضای مجازی آثار نامطلوبی بر روی جوانان و نوجوانان دارد


رهبر معظم انقلاب به راه اندازی شبکه ملی اطلاعات تاکید دارند چرا که فضای مجازی رها شده آثار نامطلوبی بر روی جوانان و نوجوانان دارد.

- قم- عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب به راه اندازی شبکه ملی اطلاعات تاکید دارند چرا که فضای مجازی که رها باشد آثار نامطلوبی بر روی جوانان و نوجوانان دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی بعدازظهر یکشنبه در سخنرانی آغاز مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) که در شبستان امام خمینی (ره) برگزار می شود اظهار داشت: اگر مؤمنان به عهد خود با خداوند وفادار بماند در این صورت قدرتمند و پیروز می شود و اگر عهد خود را زیر پا بگذارد شکست خواهد خورد و ذلیل می شوند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: حضرت موسی (ع) خطاب به بنی اسراییل فرمود چرا بر عهد خود با خداوند نبودید و این امر را موجب شکست آنها برشمرد و در آیات پایانی سوره طه نیز این مضمون تکرار می شود.

وی افزود: هر کسی که یاد خداوند را ترک کند؛ زندگی تلخ و تاریکی خواهد داشت و در آخرت نیز علت جهنمی شدن این افراد را فراموشی از یاد خدا در دنیا عنوان می کنند.

حاج ابوالقاسم افزود: کسانی که خدا را از یاد ببرند خداوند نیز آنها را از یاد می برد و این فرموده پروردگار است و اگر خداوند کسی را از یاد ببرد او قوی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی آثار نامطلوبی بر روی جوانان و نوجوانان دارد

فضای مجازی آثار نامطلوبی بر روی جوانان و نوجوانان دارد