مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 15:022022-04-18اقتصادي

افزایش 22 درصدی قیمت کتاب های درسی در سال جاری


امسال شاهد افزایش میانگین 22 درصدی قیمت کتاب های درسی به دلیل افزایش هزینه های چاپ بوده ایم که البته نسبت به افزایش 25 درصدی سال گذشته، مقداری کاهش داشته است.

- سرپرست سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی بر مراقبت در توزیع و سلامت انبارداری کتاب های درسی در سطح استان و تحویل به موقع بر اساس حواله های صادر شده تاکید کرد و گفت: تلاش می کنیم ثبت نام و توزیع کتب درسی با کمترین اشکال و حداکثر رضایت مندی صورت پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام علی لطیفی در وبینار کارگروه برنامه ریزی سفارش و توزیع کتاب های درسی و بسته های آموزشی ضمن تاکید بر توزیع کتب درسی و اهمیت دسترسی به موقع و مناسب دانش آموزان به کتاب های درسی در ابتدای سال تحصیلی بر لزوم مرتفع شدن برخی چالش های سال های قبل از طریق برنامه ریزی متقن و جامع همه دست اندرکاران این فرآیند و مراقبت جدی نسبت به اجرای آن، تأکید کرد و گفت: برگزاری این جلسه در اولین روزهای زمان بندی ثبت کتاب های درسی برای پیشگیری از مشکلات و دشواری هایی است که سال گذشته برخی خانواده ها در تهیه کتاب متحمل شدند.

وی با اشاره به جدول زمانبندی فرایند ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب های درسی سال تحصیلی 1402-1401 بر تشکیل کارگروه های مربوط در این خصوص در سطح استان و منطقه، ثبت صحیح اطلاعات دانش آموزان در سامانه سیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 22 درصدی قیمت کتاب های درسی در سال جاری

افزایش 22 درصدی قیمت کتاب های درسی در سال جاری