مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 14:522022-04-18سياسي

مراسم شصت وپنجمین سالروز تولد شهید ابراهیم هادی برگزار می شود


همزمان با ایام شهادت امیرالمومنین علی (ع)، مراسم بزرگداشت و تجدید عهد رفاقت با شهید ابراهیم هادی و شهید سیدمرتضی رضا قدیری بیسیم چی تازه تفحص شده در کانال کمیل در گلزار بهشت زهرای تهران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، همزمان با روز ضربت خوردن امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) و شصت وپنجمین سالروز تولد شهید ابراهیم هادی و همچنین به مناسبت بازگشت پیکر مطهر شهید سیدمرتضی رضا قدیری بیسیم چی در کانال کمیل پس از سی و نه سال، مراسم بزرگداشت این قهرمانان ملی در محل گلزار بهشت زهرای تهران به همت گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی، در قطعه 26 برگزار می شود.

در این مراسم در روز پنج شنبه اول ادریبهشت ماه، حجت الاسلام بی آزار تهرانی درباره آثار و برکات انس با شهیدان در مسیر خوشبختی و ویژگی های شهید ابراهیم هادی به عنوان یکی از این ستاره ها و چگونگی الگوپذیری درست از این قهرمانان سخنرانی خواهد کرد.

در ادامه جواد تاجیک، از راویان دفاع مقدس به بیان خاطرات شهید ابراهیم هادی و نقش برجسته او در میان رزمندگان مدافع حرم و رزمندگان محور مقاومت در دیگر کشورها و همچنین مقاومت بی نظیر بیسیم چی گردان کمیل و حماسه شهدای 2 گردان کمیل و حنظله در پنج روز محاصره در کانال کمیل می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم شصت وپنجمین سالروز تولد شهید ابراهیم هادی برگزار می شود

مراسم شصت وپنجمین سالروز تولد شهید ابراهیم هادی برگزار می شود