مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 14:422022-04-18اقتصادي

درخواست از وزرای اقتصاد و صنعت برای شفاف سازی درآمد اتاق ایران


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در نامه های جداگانه به وزرای اقتصاد و صنعت، خواستار انتشار اطلاعات مربوط به منابع درآمدی اتاق ایران طی 3 سال اخیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از اتاق بازرگانی ایران، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در نامه های جداگانه به وزرای اقتصاد و صنعت، خواستار انتشار اطلاعات مربوط به منابع درآمدی اتاق ایران طی 3 سال اخیر شد.

غلامحسین شافعی در نامه خود خطاب به احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد، نوشته است: با توجه به طرح مباحثی با مقاصد نامشخص درباره میزان درآمدهای اتاق ایران در سال های اخیر، مستدعی است به عنوان گامی جهت شفاف سازی دستور فرمایید سازمان امور مالیاتی نسبت به محاسبه و اعلام میزان درآمدهای اتاق در 3 سال اخیر اقدام کند.

رییس اتاق ایران همچنین در نامه خود خطاب به رضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت، به ارائه توضیحات از سوی اتاق ایران درباره ماخذ و نحوه محاسبه درآمدهای خود همزمان با بررسی لایحه بودجه 1401 در مجلس شورای اسلامی و ارسال مستندات به کمیسیون تلفیق اشاره کرده و نوشته است: متأسفانه بار دیگر با مقاصد نامشخص مباحثی درباره منابع درآمدی اتاق ایران در فضای رسانه ای منتشر شده و اتهامات سنگینی تحت عنوان اختلاس نیز به آن اضافه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست از وزرای اقتصاد و صنعت برای شفاف سازی درآمد اتاق ایران

درخواست از وزرای اقتصاد و صنعت برای شفاف سازی درآمد اتاق ایران